რა არის ციფრული მარკეტინგი?
ციფრული მარკეტინგი არის მარკეტინგის ნაირსახეობა, რომელიც იყენებს ინტერნეტს და ციფრულ ტექნოლოგიებს რათა მომხმარებლებს დაუკავშირდეს.
თანამედროვე ციფრულ სამყაროში, ციფრული მარკეტინგის საშუალებით ხდება ბრენდის ცნობადობის გაზრდა, ასევე სხვადასხვა პროდუქტისა თუ სერვისის პოპულარიზაცია და გაყიდვების სტიმულირება.
ინტერნეტის მომხმარებელთა რიცხვი ყოველწლიურად იზრდება. შესაბამისად, ციფრულ მარკეტინგზე მოთხოვნა მაღალია. დღევანდელი მდგომარეობით, მილიარდობით ადამიანს აქვს ინტერნეტზე წდვომა მთელი მსოფლიოს გარშემო.
ციფრული მარკეტინგის 5 ფორმა რომელსაც ჩვენ გთავაზობთ
კონტენტ მარკეტინგი (content marketing)
კონტენტი მარკეტინგი კარგი საშუალებაა მიზნის მისაღწევად. კონტენტ მარკეტინგის საშუალებით კომპანიებს შეუძლიათ სამიზნე აუდიტორიის მოზიდვა სპეციალურად მათთვის შექმნილი კონტენტით.
კონტენტ მარკეტინგის მთავარი მიზანი პროდუქციის გაყიდვა არ არის. მისი დანიშნულებაა ბრენდის ცნობადობის გაზრდა პოტენციურ მომხმარებლებს შორის.
აღსანიშნავია რომ კონტენტ მარკეტინგი გამოიყენება როგორც ციფრულ მარკეტინგში, ისე ტრადიციულ მარკეტინგში. ის ფართოდ გამოიყენება ეგრეთ წოდებული inbound marketing-ის შემთხვევაში. შემომავალი მარკეტინგი inbound marketing ინგლისურად, ცდილობს საინტერესო კონტენტით მომხმარებლის მოზიდვას და ბრენდის ცნობადობის გაზრდას.
ყოველ დაჭერაზე გადახდა (PPC-pay-per-click)
ყოველ დაჭერაზე გადახდა საინტერესო ვარიანტია. კომპანია ფულს უხდის გამომცემელს, იმ შემთხვევაში თუ მომხმარებელი რეკლამაზე დააკლიკებს.
უმეტეს შემთხვევაში, გამომცემელი არის ვებსაიტის მფლობელი, საძიებო სისტემის ოპერატორი, ან სოციალური მედია პლატფორმა. მაგალითად, Facebook.
მომხმარებლები ხშირად ხედავენ სარეკლამო ბანერებს. ზოგიერთი ბანერი განთავსებულია ვებგვერდის თავში, ზოგიერთი კი გვერდზე.
რეკლამა იმ შემთხვევაშიც შეიძლება გამოჩნდეს, როდესაც მომხმარებელი კონკრეტულ საკვანძო სიტყვას ეძებს საძიებო სისტემაში.