SEO ოპტიმიზაცია მნიშვნელოვან როლს ასრულებს კომპანიის წარმატებაში. ყველაზე პატარა ვებგვერდსაც კი გაუჭირდება რაიმე შედეგის მიღება საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის გარეშე.

ვებ-გვერდის ოპტიმიზაცია კრიტიკულად მნიშვნელოვანია ყველა ბიზნესისთვის. მარტივად რომ ვთქვათ, SEO საშუალებას გაძლევთ, გრძელვადიან პერიოდში საგრძნობლად გაზარდოთ გაყიდვების მაჩვენებელი. თქვენ სანანებლად არ გაგიხდებათ საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციაში გადახდილი თანხები. განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი კი ოპტიმიზაციისგან მიღებული შედეგის სტაბილურობაა!

თქვენი საიტი, ხომ ჩვეულებრივი ბიზნეს ერთეულია, როგორც დისტრიბუცია ან ფიზიკური მაღაზია! SEO ოპტიმიზაციის ერთ-ერთი მიზანი, სწორედაც რომ თქვენი ბიზნესისთვის წარმატების მოტანაა.

საკვანძო SEO სერვისები

ტექნიკური SEO ოპტიმიზაცია

  • საიტის არსებული მდგომარეობის სრული შესწავლა და ანგარიშის მომზადება.

  • რობოტებისთვის წესების გაწერა და sitemap-ის შექმნა.

  • ვებ გვერდის ოპტიმიზაციაზე რეკომენდაციების მიცემა.

  • Google-ს და სხვა საძიებო კონსოლების ინტეგრაცია.

  • On Page SEO შეცდომების გასწორება – სათაურები, ფოტოების და ბმულების სათაურები და აღწერები, სნიპეტები და მეტა აღწერები.

სემანტიკური ანალიზი

  • საუკეთესო საკვანძო სიტყვების მოძიება (keyword research).

  • ხშირად დასმული კითხვების მოძიება.

  • კონკურენტების საძიებო სიტყვების ანალიზი.

  • საძიებო სიტყვების რუქის შექმნა.

  • Keyword Opportunities ანალიზი.

  • Keyword Gap ანალიზი.

კონტენტის გეგმის შემუშავება

  • საკვანძო სიტყვების კლასტერის მომზადება.

  • ხშირი კითხვების გაანალიზება და კონტენტის სტრატეგიის შექმნა.

  • კონტენტის გეგმის შექმნა. ოპტიმალური სათაურების და მეტა აღწერების ჩამოწერა.

  • კონტენტ კალენდრის შექმნა.

  • დაწერილი კონტენტის ანალიზი და განთავსება.

  • მონიტორინგი.

ბმულების შექმნის სტრატეგია

  • კონკურენტების ბექლინკების ანალიზი.

  • ბექლინკებისთვის ყველაზე მომგებიანი საიტების მოძიება.

  • მოლაპარაკების წარმოება საიტების მფლობელებთან ბექლინკების განთავსებაზე.

  • კონტენტის მომზადება და განთავსება.

ლოკალური SEO ოპტიმიზაცია (Local SEO)

  • მიაწვდინეთ ხმა თქვენთან ყველაზე ახლოს მყოფ მომხმარებლებს.

  • დაიკავეთ თქვენი ადგილი Google Map-ზე.

  • თქვენი კლიენტი ადვილად მოაგნებს თქვენს ოფისს თუ მაღაზიას.

  • Google My Business პროფილის შექმნა, შევსება და ვერიფიცირება.
  • ადგილობრივ ბიზნეს დირექტორიებში თქვენი რეალური და ინტერნეტ მისამართების დამატება.

SEO სერვისების სრული სპექტრი

  • 1

    SEO სტრატეგიის შემუშავება – ყველა იარაღის და საშუელების სინქრონში მოყვანა, რათა მოხდეს საუკეთესო შედგების მიღწევა.

  • 2

    საკვანძო სიტყვების კვლევა (Keyword Research) – მაღალი ტრეფიკისა და რელევანტურობის მქონე საკვანძო სიტყვების მოძიება მათ შორის ისეთებზე, რომლებიც კარგად ასახავენ მყიდველის მისწრაფებებს.

  • 3

    კონკრეტული გვერდის საძიებო ოპტიმიზაცია (On-Page SEO) – მეტა ტეგების (title, description, headers) დახვეწა, კონტენტის დახვეწა, URL მისამართის სტრუქტურის დახევწა, შიდა ბმულების ოპტიმიზაცია და აშ.

  • 4

    ტექნიკური SEO – საიტის ჩატვირთვის სიჩქარის ოპტიმიზაცია, მობილური ვერსიის დახვეწა (Mobile-friendliness), XML sitemap-ის შექმა/დახვეწა, Robots.txt სწორი კონფიგურაცია, Schema markup გაწერა.

  • 5

    გარე ბმულების შექმნა (Off-Page SEO) – ბმულების მოძიება შექმნა, სოც მედიის ინტეგრაცია, ბლოგების შექმნა, ინფლუენსერებთან კომუნიკაცია.

  • 6
    კონტენტის შექმნა და ოპტიმიზაცია – ბლოგები, სპეციალიზებული სტატიები, ინფოგრაფიკა, ვიდეო კონტენტი.
  • 7
    ლოკალური SEO (Local SEO) – Google My Business ოპტიმიზაცია, ადგილობრივ საკვანძო სიტყვებზე ოპტიმიზაცია, მიმოხილვების და რეიტინგების მართვა.
  • 8

    SEO აუდიტი – კლიენტის საიტის დეტალური აუდიტი, კონკურენტების ვებ გვერდების ანალიზი, ტექნიკური აუდიტი (კონკრეტული შეცდომებისა და აღმოფხვრის გზების მითითებით), კონკურენტების აუდიტი და მონიტორინგი, კონტენტის აუდიტი და დახვეწის რეკომენდაციები.

  • 9

    რეპორტინგი და ანალიტიკა – მომხმარებელზე მორგებული, მარტივი ანგარიშები, რომლეიც არ მოითხოვს სპეციფიკურ ცოდნას და გასაგებია ნებისმიერი ადამიანისათვის.

  • 10
    ხმოვანი ძიების ოპტიმიზაცია (Voice Search Optimization) – კონტენტის ოპტიმიზაცია ხმოვანი ძიებისათვის, სასაუბრო საკვანძო სიტყვებზე ტარგეტირება.
  • 11
    ონლაინ ვაჭრობის SEO (E-commerce SEO) – პროდუქტის გვერდების ოპტიმიზაცია, კატეგორისს გვერდების ოპტიმიზაცია, მთლიანი ონლაინ მაღაზიის ოპტიმიზაცია, ონლიან ვაჭრობისათვის საჭირო სპეციფიკური საკვანძო სიტყვების კვლევა.
  • 12

    ვიდეო SEO – YouTube არხის ოპტიმიზაცია, ვიდეოს აღწერისა და მეტა მონაცემების ოპტიმიზაცია, ვიდეო კონტენტის სტრატეგიის შექმნა.

  • 13
    საერთაშორისო SEO (International SEO) – ვებ გვერდის თარგმნა, ენებისთვის საჭირო სპეციფიკური კოდების (Hreflang) სწორი გამოყენება, ქვეყანაზე მორგებული ოპტიმიზაცია.
  • 14

    SEO ტრეინინგები და სემინარები – მომხმარებლის საჭიოროებიდან გამომდინარე სპეციფიკური ტრეინინგები.

  • 15

    SEO მეთვალყურეობა (SEO Mentorship) – ონლაინ კონსულტაციები კონკრეტული მიზნებისა და ამოცანების გადასაჭრელად.

  • 16
    ონლაინ რეპუტაციის მართვა (Online Reputation Managemnt – ORM) – ვებ სივრჩეში არსებული მიმოხილვების მართვა, პოზიტიური კონტენტის შექმნა, ნეგატიური კონტენტის პოზიციების დაწევა.
  • 17
    ხელოვნურ ინტელექტზე დაფუძებული SEO – ხელოვნური ინტელექტის შესაძლებლობების გამოყენება, რუტინული და შრომატევადი პროცესების ავტომატიზაციისთვის.

რას ვაკეთებთ და რას არ ვაკეთებთ?

კარგი SEO ოპტიმიზაცია

  • ვებ საიტის სრული აუდიტი
  • ტექნიკური შეცდომების გასწორება
  • ვებ გვერდის SEO ოპტიმიზაცია
  • მეტა აღწერების გაწერა
  • სნიპეტების გაწერა
  • კონტენტის გეგმის შექმნა
  • შესაბამისი ნიშის საიტებზე ბექლინკების განთავსება
  • ტოქსიკური ბექლინკების გაწმენდა

  • ე.წ. white hat SEO

ცუდი SEO ოპტიმიზაცია

  • დაბალი ხარისხის ვეგ გვერდებზე სპამ ბმულების განთავსება

  • ბლოგებში სპამ კომენტარების წერა

  • საკვანძო სიტყვებით კონტენტის გადატვირთვა

  • ფორუმებზე და არა რელევანტურ საიტებზე ბმულების განთავსება

საძიებო ოპტიმიზაციის მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე სპეციალისტების გუნდი მზადაა ემსახუროს თქვენი და თქვენი საიტის წარმატებას! 

SEO ოპტიმიზაციის მნიშვნელობა ბიზნესისთვის

SEO ოპტიმიზაცია გადამწყვეტია ყველა ტიპის ბიზნესისთვის, თუ არაკომერციული სუბიექტისათვის. მნიშვნელობა არა აქვს, იქნება ეს უბნის პატარა მაღაზია თუ გლობალური კორპორაცია. მისი წყალობით პატარა კომპანიასაც საშუალება აქვს გაზარდოს ხილვადობა და კონკურენცია გაუწიოს დიდ კომპანიებს.

გაზრდილი ხილვადობა კი პირდაპირ პროპორციულად აისახება ვებსაიტის ტრეფიკზე, რაც დადებით გავლენას ახდენს კომპანიის გაყიდვებზე. SEO დახმარებით შეგიძლიათ მიაღწიოთ უფრო მაღალ კონვერსიის მაჩვენებლებს. ჩადებულ ინვესტიციას არა თუ ამოიღებთ, არამედ უფრო დიდ მოგებაზეც გახვალთ.

SEO არის მათი მთავარი იარაღი ონლაინ ხილვადობის შესანარჩუნებლად. სწორი SEO სტრატეგიით, ბიზნესებს შეუძლიათ გააუმჯობესონ ბრენდის ავტორიტეტი. SEO ასევე საშუალებას აძლევს მათ კონკურენტებზე უკეთესი შთაბეჭდილება დატოვონ პოტენციური მომხმარებლის თვალში.

SEO ასევე დაგეხმარებათ ონლაინ რეპუტაციის მართვაში, რაც უზრუნველყოფს ბიზნესის შესახებ პოზიტიური და სწორი ინფორმაციის ხელმისაწვდომობას.

რატომ არის საძიებო ოპტიმიზაცია ციფრული მარკეტინგის მომავალი?

ციფრული მარკეტინგის მომავალი ემყარება SEO-ს, და თუ რატომ მალე შეიტყობთ.

მომხმარებელთა უდიდესი ნაწილი, ინტერნეტში ნახულობს პროდუქტისა თუ სერვისის შესახებ ინფორმაციას. გარდა ამისა, სულ უფრო მეტი ადამიანი ამჯობინებს ამა თუ იმ პროდუქტის ინტერნეტში ყიდვას.

ხალხი სხვა პლატფორმებთან შედარებით. უფრო მეტად ენდობა საძიებო სისტემებს, რელევანტური და სანდო ინფორმაციის მოძიების პროცესში. ბიზნესი, რომელიც საძიებო სისტემის შედეგების გვერდებზე (SERPs) უფრო მაღალ პოზიციაზეა, ბევრად მეტ პოტენციურ მომხმარებლებს იზიდავს.

ამასთან, SEO მუდმივად ვითარდება და მაქსიმალურად ერგება როგორც საძიებო სისტემის, ისე მომხმარებლის მოთხოვნებს. მისი დინამიური ბუნება უზრუნველყოფს, რომ ბიზნესმა შეძლოს მუდმივი განვითარება და გაუმჯობესება. SEO ეხმარება ბიზნესს, მაქსიმალურად მოერგოს მომხმარებლის სურვილებს და შესთავაზოს მას ზუსტად ის, რაც სურს!

რატომ SEO ოპტიმიზაცია და არა PPC ან სოცმედია?!

მიუხედავად იმისა, რომ Pay-Per-Click (PPC) რეკლამა და სოციალური მედიის კამპანიები ყოვლისმომცველი ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის ღირებული კომპონენტებია, SEO გთავაზობთ რიგ უნიკალურ უპირატესობებს, რაც მას შეუცვლელს ხდის.

  • ხარჯების ეფექტურობა: SEO ოპტიმიზაცია არის უფრო ეკონომიური სტრატეგია გრძელვადიან პერსპექტივაში PPC-სთან შედარებით. მას შემდეგ, რაც თქვენი ვებსაიტი მიაღწევს მაღალ ორგანულ რეიტინგს, შეგიძლიათ შეინარჩუნოთ ხილვადობა ფასიანი რეკლამებისთვის საჭირო უწყვეტი ხარჯების გარეშე.

  • სანდოობა და ნდობა: ორგანული ძიების შედეგები მომხარებლისთვის აღიქმება, უფრო სანდო წყაროდ, ფასიან რეკლამებთან შედარებით. მაღალი ორგანული რეიტინგი მიუთითებს იმაზე, რომ ბიზნესი არის ავტორიტეტი თავის სფეროში, რაც ხელს უწყობს ნდობის მაღალ მაჩვენებელს პოტენციურ მომხმარებლებს შორის.
  • მდგრადი შედეგები: SEO ოპტიმიზაცია იძლევა მდგრად შედეგებს. PPC კამპანიებისგან განსხვავებით, რომლის ეფექტიც სრულდება მაშინვე, როდესაც ბიუჯეტი ამოიწურება, SEO აგრძელებს ვიზიტორების მოზიდვას დროთა განმავლობაში. რეგულარული განახლებები და ოპტიმიზაცია უზრუნველყოფს თქვენი ვებსაიტის ხილვადობის მუდმივ გაუმჯობესებას!

  • დაწკაპუნების უფრო მაღალი სიხშირე (CTR): რიგმა კვლევებმა აჩვენა, რომ ორგანული ძიების შედეგები უფრო მეტ “დაწკაპუნებებს” იღებენ, ვიდრე ფასიანი რეკლამები. მომხმარებლები უფრო მეტად “ააწკაპუნებენ” ორგანულ ჩამონათვალზე, რადგან მათთვის ორგანული შედეგი უფრო სანდოა, ვიდრე ფასიანი რეკლამები.
  • ყოვლისმომცველი შეხედულებები: SEO ანალიზს უკეთებს მომხმარებელთა ქცევის მთლიან ჯაჭვს Google Analytics-ის მსგავსი ინსტრუმენტების საშუალებით. იმის გაგება, თუ როგორ ურთიერთობენ მომხმარებლები თქვენს ვებსაიტთან, დაგეხმარებათ დახვეწოთ მარკეტინგული სტრატეგიები და გააუმჯობესოთ მომხმარებლის გამოცდილება.
  • მოხმარებელზე ზრუნვა: როგორც ყველაფერი, საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია, საჭიროებს სტრატეგიულ და გააზრებულ მიდგომას. საძიებო სისტემები ზრუნავენ მომხმარებელზე და ყველანაირ ძალას ხმარობენ, რომ მომხმარებლამდე მხოლოდ სწორი და რელევანტური ინფორმაცია მივიდის. სწორედ ამიტომ, ოპტიმიზაციის პროცესში აუცილებელია თანმიმდევრული და სტარტეგული მიდგომა, რომელიც უზრუნველყოფს მომხმარებლის სურვილებისა და ბიზნესის მიერ მიწოდებული სერვისის თუ პროდუქტის შესაბამისობას.

სწორედ ამიტომ, SEO ოპტიმიზაციის პროცესში აუცილებელია თანმიმდევრული და სტრატეგიული მიდგომა, რომელიც უზრუნველყოფს მომხმარებლის სურვილებისა და ბიზნესის მიერ მიწოდებული სერვისის თუ პროდუქტის შესაბამისობას.

დაგვიკავშირდით

577 334 704
service@web-seo.ge

განვიხილოთ რა ნაბიჯების გადადგმა გჭირდებათ თქვენი ბიზნესის წარმატებისთვის ციფრულ სივრცეში.